:)

11.10.2010

singkap rahsia tahi lalat di muka anda :)

www.tips-fb.com
Lirik Lagu ” Tahi Lalat “
Artis ” Rhoma Irama “

Tahi Lalat Yang Melekat Di Pipimu
Merupakan Perhiasan Di Wajahmu
Sudah Manis Bertambah Manis
Sudah Ayu Bertambah Ayu
Tahi Lalat Yang Melekat Di Pipimu
Merupakan Perhiasan Di Wajahmu

Memang Banyak Orang Yang Memiliki
Tahi Lalat Yang Melekat Di Pipi
Tapi itu Belum Tentu Serasi
Dengan Wajah Orang itu Sendiri

Bukan aku Merayu
Bukan aku Memuji
Kalau Engkau Aduh Manis Sekali
________________________..________________________

pnah dengo x lagu ni..aty seach utube xjumpe la :(
teringin nak dengo...makcik2 ofis ckp..lgu ni mmg de ...hrmm..kalau korang jumpe gitau ey :)
hihi...merujuk kpd tajuk ..:P
rahsia tahi lalat..
jOm sila cheak tahi lalat kat muka kita :)

_________________________________________________

Tahi lalat di tengah dahi: Macam yang orang Melayu percaya, kalau ada dua pusar di kepala, orangnya degil.not wonder la my cute niece degill sesangat..soh mandi pon xnak..hehe

Tahi lalat di antara dua kening (bahagian nande'): Orang yang selalu tak berfikir bila ambil tindakan. ermm..no komen..kang de yang teras...heee~ -__-''

Tahi lalat atas kening: Susah nak berjaya secara kewangan kerana cara dia dibesarkan.iyeke..ish2..xbaekk ramal camtuu taw..ajal maut rezki Tuhan nyer kerje taw :)

Tahi lalat tepi mata (ekor mata): Gentleman! Lemah-lembut dan dahulukan perempuan. Dan seksi. ehem2..seksi + gomok ...huhu

Tahi lalat di kening (dalam kening, celah-celah bulu kening): Pandai, bijak dan artistik. Bertuah dalam soal kewangan. nak boh taik lalat 2 pasni ar..ekeke.

Tahi lalat di hidung: Tak kira di mana part of hidung pun, selalunya maksud tak berapa nak elok. *hello...sekadar tahi lalat semata2 okey :D

Tahi lalat di dagu: Sentiasa bergerak. Aktif.

Tahi lalat di bawah mata: Selalu risau tentang anak-anak. alamak...perlu kah? lepasni kne risau anak2 org lain kut...hihii

Tahi lalat di telinga: Berpendidikan, berakhlak mulia dan sangat bagus. nak letak tek lalat kat tinge b banyak2..:D

Tahi lalat di bawah bibir/bawah mulut: Akan mati keracunan makanan. haha..xble blah..so...peringatan kpda yang berkenaan..periksa sebelum makan..hihii

Tahi lalat di antara mata dan kening atau kelopak mata: Selalu bergaduh dengan ahli keluarga. Bernasib malang dengan kewangan.erm. xde...:P

Tahi lalat di atas mulut (bahagian misai, tengah-tengah): Tidak akan dapat ramai anak lelaki atau menantu lelaki.

Tahi lalat di tepi bibir: Kalau seronok berpesta sangat, akan ditimpa malang. hehe...

Tahi lalat di garis anak rambut (hujung2 dahi): Harus berhati-hati apabila mengembara ke luar negara.

Tahi lalat di antara hidung dan mulut, tetapi sebelah kiri atau kanan, bukan tengah: Akan mempunyai masalah kaki dan harus berhati-hati selalu supaya tidak lemas.




ni ha..aty nyer tahi lalat..:P
aty sorang yang baik hati...miahahaha....dan xmalu...haha


*buang yang keroh ambil yang jernih..maksudnyer...ambil yang baik2 jerk...yang xbest tu...xyah percaya k...hihihi..ibarat habis madu sepah d buang :P yeke?


6 ♥love me =):

K.I.N.A said...

haha..yang gambar tu tak leh tahan..:P..siap bulatkan tu..

Jamiel said...

thanks 4 info

Syima Syaz said...

Tahi lalat di tepi bibir: Kalau seronok berpesta sangat, akan ditimpa malang. hehe...<---kejam...
heheehe

misz_atiey said...

kina~ bukti yang aty de tek lalat yang manyak d muka...haha

misz_atiey said...

Jamiel ~ my pleasure..hehe

misz_atiey said...

Syima Syaz ~ haha..