:)

12.02.2008

benGonG_stOry^_^

www.tips-fb.com


>Korang tau pepek? (minta maaf dengan kebenaran) > > malam tadi aku terjumpe sorang minah indon ni kat bandar memujuk rayu > > supaya aku beli pepek dia....dia kata pepek dia baik lah...wangi lah... > > bile aku buat muka tak caya dia siap bukak & bagi cium pepek > > dia...ishhh...memang wangi sehh.... > > tapi nasib baik aku tak termakan pujuk rayu dia... > > bile aku kuar henset amik gambar dia lari pulak tu... > > tak caya tengok sendiri ler...ape nak jadi pun tak tau... > > > > Hati2 gambar ni sensored... > > > > > > > > >



5 ♥love me =):

ejal la tok said...

kakakakak..nice one!

changkir said...

hehe.. lucu ehh.. ada juak menda macam ya.. sib bait kitak alu sik lari nya madah pepek nya wangi.. hehehe

misz_atiey said...

=)

yarn said...

keskeskes...
bahyo brand yohhh...

misz_atiey said...

amek pun xtauk wak nak pyo do juaii Yarn..ekeke..