:)

1.19.2009

NEROPONG NALURI LALAKI<<--yarDeh..haha~

www.tips-fb.com

Assalammualaikum…hey!!samat arii isnen..N samat petang..kit perut ku ehk..mala jak sakit pwuut..Ermm…ku sa mOk sheare2 ckit cita ngn tak urg..abOut..nalurii lalaki..4 lalaki d luar sana..eceh…haha~betOl ka suma tOk oO..sO…tolong brik pandangan tak urg lOk..bndalah tOk adalah sumber dari email ku..B4 ya mintak maap la..ku xpat nak translet email ku tOk lam basa ibunda..xal nak..ku stat enjen ahk..ekekeke

NEROPONG NALURI LALAKI

Lelaki sukar untuk menyatakan perasaan terhadap wanita. Lelaki juga tidak tahu untuk meluahkan perasaan cinta yang dimiliki melalui kata-kata mahu pun perbuatan. Jesteru itu wajar lah aku( abu)-bukan nama sebena- memberi tips-tips yang boleh diguna pakai oleh wanita sebagai panduan....


1. Ada kalanya aku gemar mengamalkan sikap berdiam diri. Jadi, jangan ambil hati bila kata-kata dan perbuatan korang tidak dihiraukan. <<--eEe..kempang ati eyh..huhu~

2. Aku memang suka tengok pompuan lain meski pun korang ada disisi, tapi itu bukan bermakna aku merancang untuk berlaku curang!
<<-- jeles la mek owg oOo

3.Jangan sekali mencela pakaian kegemaran kaum aku kerana ia lambang personaliti yang sukar diubah..tau!!!
<<--mun xsesuey mesti la nego oO..btOl x?yah

4.Aku tidak suka keluar membeli belah sambil bersiar-siar. JIka inginkan sesuatu , terus aje beli..
<<--mahal la..

5.Mudah berasa puas hati dan bangga dengan pencapaian kaum ku sendiri.
<<--betOl2

6.Aku tidak suka melihat korang menangis dihadapan aku kerana tangisan itu umpama sebuah ugutan.
<<--huhu~boh la madah gya oOo..-_-

7.Jangan sesekali merungut mengenai tiada lagi lelaki yang baik di dunia ini ketika korang dikelilingi lelaki.
<<--huh

8.Lelaki sukar percaya jika korang katakan wang tidak penting untuk korang. <<--neydak mek owing madah gya..

9.Kata cinta yang diucapkan bukan bermakna semua hutang korang akan dilunaskannya.<<--ehk..

10.Bertenang...dan kami akan faham apa yang korang kata dan inginkan...Kalau cakap ribut2 boleh buatkan kami langsung tak faham!!!<<--ermmm ya la?hihi~

So??gney la!!bena la suma nOk dipadah ya??

9 ♥love me =):

AmirFX said...

Owhhh... Naluri kmk sik sama kedak nak d padah lam blog tok...

FaDLi said...

eeiii... hehehe

Su iJamm said...

99.5% nang benaaa...

Audio said...

Ermmm....80% kat nak sama ngan personaliti amek ehek XD

misz_atiey said...

OooO...AmirFX...xsama la..betentang twus la mir?haa...mek pk lOk...pa kOh..ihk...len macam jak..hihi~ok2..amirFX nang baiit...=)

4 FaDLi..yeWwW!!haha~

Su iJamm_mek sokong ktk..eceh..

AudiO_yerDeyh...nOk ni gik 20 patus yg xsama ya auDio...oOo..mesti nOk no 2 ya oO...
2. Aku memang suka tengok pompuan lain meski pun korang ada disisi, tapi itu bukan bermakna aku merancang untuk berlaku curang! <<-- jeles la mek owg oOo
haha~

AmirFX said...

Aduhhh... Len jak maksud ya... Kmk pilih #1 ngn #4 jak... Yang lain ya bukannya sik bagus cuma mungkin cara kita berbeda ya.... Ada org inang ikan kelik p kmk lebih suka inang lintah walaupun gelik....

khairul onggon said...

99.5% nang bena semua ya ada su jamm hahahaha...

misz_atiey said...

betOl2...mena padah tak mirFx..xsuma owg gya oO...=)
yerdeyh...oNggon ya..haha~

aOne said...

ekeke.. tetak jak lah oh.. pandei2 la ktk org rempuan pk sendirik.. ahahhaa