:)

2.04.2009

bekareyh mek ncarik koh..ekeke..taG frOm su iJamm

www.tips-fb.com
ermm~here we r..mek nak melangsey utang taG mek ngn Su iJamlok
lelah juwak nak ncarik pic2 lam gOogle tOk..bekareyh mek ncarik koh..ekek..
sO...see~hasilnya...ekeke~

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people..


1) I AM ~:misZ atiey ma...


2) I really want to go to ~here~huh~



3) My favourite place ~


4) My favourite things ~siumm2..tayang B..ekeke



5) My favourite drinks ~duh~

6) My favourite food ~yummy~tOm yam


7) My favorite colour ~ ofCoz la pink_purple


8) I live in ~ P.U.T.R.A.J.A.Y.A


9) I was born in ~ S.I.B.U_S.A.R.A.W.A.K


10) School, College, Uni I attended ~ex_semekas_=)


11) My favorite story ~ almost all action n comedy movies


12) This is my hobby ~shoes collections


13) and I definitely dream for ~live here~beautiful place~




14) mangsa tag seterusnya :
eRmm...sowank jak lah hOo...soO insan betuah nya adalah...
taraaaa
anak kelaheyran gerigat_anNabeLLa
huhu~na..utang tak ngn mek na~
bahaii x maya utang mek..ekeke

6 ♥love me =):

mytravellicious said...

nang ada berkareh...kitak sik ngekot arahan..

nya madah 1st page kat google search result..

tok bukan 1st page tok..tok dah kat page10 kali

hehehehhe

missAtiey said...

haha~saja jak ngengka bha~xla mok sekma lak oO...tOl x FaDLi..huhu~

MakModen said...

ahaha.. tapi nak.. alu ingin mek nak minum aek coklet ya eh.. nyaman li rupa.. kaktok gi meli eskrem eh.. polah milo peng ngkah eskrem lok..

Khairul Onggon said...

hehehe.. ahernya bejawab juak owh.. su ijam rya kmk tag nya hehehe.. moknya pun lelah berkareh juak... hehehe..

Anonymous said...

aku dah kena

missAtiey said...

MakModen_juh..mek cia tak minum airk ya mOk..bak baby tak skali jOin~mek salu g minum airk colet ada sekerem~sedapp mak...eeee..

OngGon~haha...mek dah~ceh..tak bekareh juak..aiee??kitak sik ngekot arahan..

nya madah 1st page kat google search result..

tok bukan 1st page tok..tok dah kat page10 kali<<<---faDLi madah...
haha~..

PJ selamba..nak kena lgi ker?hihi~