:)

4.14.2010

yeke? -_-''

www.tips-fb.com
yeke?yeke?yeke?
yeke time 'berdarah manis' ni banyak dugaan?
yeke?ermm..tapikan
aku darah manis ke
masam ke..
xde darah ke..
pon banyak sesangat dugaan :(
nasib baik aku xtinggi darah(darah tinggi) time trima dugaan yang datang..
alhamdulillah..setakat ni aku masih mmpu tangani =)
sesungguhnya,Allah swt xkan bagi dugaan diluar kemampuan setiap hambaNYa =)

hadoii..betul kata org..time 'berdarah manis' ni le dugaan yang simple sesangat bole jadi besa sesangat..pening2..
yeke?ke aku yang emo lebih..ke..aku ...ermm..tah le
yeke?hadoii...:(


*psst..i love u b

7 ♥love me =):

saSha a.K.a MumYalya said...

yerla..kan dah ckp hari tu,jgn mkn byk2 manis2..ni kejap2 mintak gula batu..tu darah dah manis..
tips utk tawarkan semula..
*sila makan atau minum yg tawar2..jgn cakap yg manis2..pi kerja jgn buat muka manis..
paham??

misz_atiey said...

*blur skejap* ermm..aa...ermm -_-'
paham akk ku syg! paham! ekeke~ 2 le kak,sebab terlampau manis le kek srawak yang aty buat sume sedap2 kan ..hihi..

lemonade said...

exactly. sy dh hampir 2 thn bertunang, mmg bnyak cabaran. tp msg2 tetap cool. =) can't wait for our big day!!

asna cute said...

Owh tabah la hadapi dugaan darah manis. mmg byk sgt! xterkata byk mane. Cube sifat sabar tue amat la penting ;)

@ty_farEd said...

sebenanyer dugaan tu pon bukan dari 'bendasing' dan kuman2 luar kan.. sesetengah perkare datang dari dalam hubungan tu sendiri.. admit..?? siyes betul.. tak tau kenape kan... jawapan yang paling tepat.. hanyer lar bersabar key...

misz_atiey said...

lemonade~ congrats to both of u =) n aty doakan semoga ur wed berjalan dengan baik =)

misz_atiey said...

asna cute~aahk bayak kan..tapi kne...sabar..sabarr..sabar separuh dari iman ;) tengkiu asna comey =)