:)

2.18.2010

hwaaa :'( nak nangis bole??

www.tips-fb.com
current mood : Pening2 nak mutah..mabok bayang2..
hati gundah haru biru..very disappointed


huh~Pening2 nak mutah = bukan sebab yang xmunaSabahh okai..ekeke~sebab pening je..hihi
mabok bayang = sebab bunga yang aku nak da xdeee!!uwaa!!mne nak carik :(
hati gundah haru biru = sebab Semalam B call tailor yang wat my engagegment dress 2..on 22 ni baru boleh siapkan!!uwaa menangis air mata teh aku ..adoii..da la nak balik kmpg 23 hrbulan..sempat ke aku nak wat yang lainn???
very disappointed = sebab suma diatas!!huh~

mcamne nak buat ni??aku da bluer da...
9 Days 2 go!!huhu~

ishk..ishk..
pening2..adoii..tapi kalo terus cakap pening2 xpk pape pon xgne gak..huhu
ermm~camne ek?

pening2 = ble g makan mekdi..otometik ilang pening..ngee~
mabok bayang bunga xjumpa = aku try carik altenatif lain kot..
baju xsiap = B dah tolong pujukan ekeke~b janjii nak bawak g carikkan tudong n vill skali..yay!! n nakk wedges skali syg ..ekeke..
So..very disappointed dah xde lagii..walopon ade sebenarnye..ekeke

skang ni..nak google le..carik cara tOk susun hantaran..
errmm..
--------------------------------------------
pstt:-smalam kat nilai aku sempat rembat sikit jerk..sebab kecewa xde bunga..
sO..aku dapat ni je..

  • 5 bijik kiut glass + Bunga Rampai perisa LemOn [ada perisa..ekeke]
  • 3 tangkai bunga daisy merah =[ [ puteh da xdek huhu]
  • 1 eko burung bulu merah [beli sebab comel ar..ble deko sangkar puteh aku..hihii]
  • 1 gulong white riben
  • 1 kotak kayu yang comel untok deko tempat letak cicin b [yang ni b sendirik yg request ]

2 je..huhu~ misi tok carik pomander balls seterusnya..wink2

6 ♥love me =):

sasha @ mumyalyaqil said...

huhu..tulah orang kata nak yak2 baru nak korek jamban..huh!!najis sungguh..hahaha..last minit preparation ni..takpe2..insyaallah sempat tu..don't worry sgt..yg penting muka kene sentiasa ceria dan jaga air muka..air tgn..air mata..erkk..ade kene mngena?

PUAN THALHA : said...

isk. ada ke bunga rampai perasa lemon? ke. mrs faizal buat lawak je tuh? conpius pulak kita. hihi

Ilyani said...

hntr baju lmbt ke?saye bg due date kt tailor bulan 3 ni...wedding bulan 5...sje nk setel kn sume cpat2...he3

missAtiey said...

kak Sha~ ceet..ape kaitan korek jamban ngn burungair tagan ngn lilin?ekeke~apa aku merepek ni..akk le 2..wat aty kompius..ekeke~
AMINN~doakan aty ye kak..aty da xbole nak pk..huhu~otak sudah kerem~hihi

missAtiey said...

~ thalhazlin ~ ade la syg!!siyes..perisa lemon..tapi aty xtaw ape yang lemon nye..ermm..maybe bau kot..hihihi~

missAtiey said...

.:Mrs. Engineer:. aa :'( aty anto lambat la dear..hukhuk~telajak perahu boleh diundur..telajak anto..lambat le..ekeke~
so moral of de story is..kne ikut u..kawen nanti kne prepair awal kan ...TQ ;)