:)

2.14.2010

Mini Pelamin ^^ patut x

www.tips-fb.com
مساء الخير
Selamat Malam~
pelamin oh pelamin..ni le tajuk entri aku tok pagi2 buta nih..hihi~
ermm..patut tak aku wat mini pelamin tok eDay aku??
kOrang rasa patut ke x?xPatut..erm..patut...tah le labu..
adoii~erm..buat maybe simple kot..tapi..blum de idea la..nak deko camne..

taraa~ceh..ape tah..pic ni aku amik masa balik kampung hari 2..
ermm..camni ok x?Ok tu OK la..tapi xmo dok tinggi2...xmo glamer2..hihii
so..kalo aku amik kusen je..ala2..atas lantai je..Ok x?
lebih kurang camni la..

ermm.alamak..blur arr..aku xtaw nak pk camne..
kalo boleh aku nak terSimple tapi cantek & swit..hihi~
xpon..aku gne kusi sudut yang ni

aha~yang ni mmg sesuai..tapikan..mcm over le pulak..adoii..kak shaa~
help me...hmm..k la.. tto dlu ye..gud nitee..

4 ♥love me =):

saSha a.K.a MumYalya said...

aty..akk da suwuh ramai sedara mara view..results nye..guna kusyen pic no.3,dkt sliding pic no.1
then..kalau ada bunga tinggi..u letak tepi kusyen tu..ada nampak seri sikit :)

misz_atiey said...

hihi~ni la aty syg kat akk ni..tHanks kak~n sedara akk gak..;)
aty pon ade terpikey nak gne sofa 2 gak..xnampak tinggi le kak..erm..aty try tanyak mak dlu ye..nway..thank ya dear!!mmmuahk..xoxo

~ thalhazlin ~ said...

atiey, kita rasa pic 1 tu okay. boleh deco letak pomander ball gantung dekat atas langsir.dalam 5 biji. tapi, jangan gantung secara melintang semua. gantung secara huruf 'U' terpalik. rendah dulu, tengah-tengah tinggi. kiri kanan kerusi letak bunga berpasu. cantek..

misz_atiey said...

~ thalhazlin ~ TQ dear!! aa..i pon ngah nak carik pomander ball tok letak kat pelamin..ee..mesti cantek kan ;)