:)

10.27.2010

Be Part of ChurpChurp Today!

www.tips-fb.com



korang mesti da knal ngn mende ni kan?
ops sori...aku budak baru daftar..hihii..cian :>
btw.. dengan BANGGA nya..nak gitauu..now I"M a CHUPPER!!..yeahh..ceh..hehe
baru reg last week :D

kerja nyerr amatlah mudah ..just wat Assigment yang ChurpChurp bagi then
tolong tweetkan kepada kawan-kawan yang lain, tentang sesuatu iklan/promosi mengikut keywords yang ChurpChurp bagi so..yang BEST nyer
korang akan dapat MONEY oh MONEY *ceh..mata duitan tol aku nih ..hihi*!
So easy kan?!


so..
you all are now invited to join the
new Social Media Solution Community.!!!

Churpchurp
&
Jom sertai Contest menangi wang tunai RM100...
Contest bermula dari 25 Oktober -25 November 2010...
Lumayan tue...

btw..jom

Check out this SlideShare Presentation:





ok..next storry ~
nak jdi cite..aku de le jalan2 kat blgger lain kan..
then ade yang citer sal

diorang kan dapat email dari pihak ChurpChurp kalau ada iklan yang terbaru yang mereka nak kita buat..

aku pon heran..nape aku xde eyy...ermm..maybe baru g kott..hrmm
pagi tadi aku ter blog walking kat blog sorang bro nih..
lorh...baru aku tau...rpe nye..aku isi xlengkap...kuang2...

kat bahagian ni...aku x isi...bak kata bro 2 masukkan perkataan [ad] atau [ads] atau [iklan] atau apa saja yang korang rasakan sesuai, dan set perkataan tersebut samaada nak dihadapan iklan atau pada ayat terakhir iklan.. aku sarankan guna pada permulaan ayat..

and submit..DONE :)

hope lepas ni boleh le aku dapat email dari pihak ChurpChurp* hihii..cian nyer :P
btw..thanks 4 ur info ya bro

moral of de story~ baca arahan leklok ye..

4 ♥love me =):

Faizal n Fashitah said...

oOOoo camya duhal. Thanx for de info aa. Mok mek masang churp churp juak kaktok ehek XD

sk said...

atiey ade twitter ek? nak add! ;)

missAtiey said...

bang pjal~ sama2..pasang..jangan x pasang..:)

missAtiey said...

sk..ade :) add aty..atieyfyzal_86@yahoo.com