:)

10.07.2010

queen control

www.tips-fb.com

haish..u all taw tak..ape 2 queen control??adekah sperti petikan kat bwh ni??*sorri xingat le aku dapat dri mne..papepon..kbanyakkan makna queen contol ni aku xsetuju..huhu
nape org2 mudah sangat nak label awek2 tunang2 bini2 ni queen control..
hmm..tapi...mcm yang aku tau..aku xde la teruk camni :P




eleh..tula lelaki..taw awek camtu..tego la awal2 xyah nak simpan lu..tego la dengan cara terbaik..terus terang..if xsuke..jangan simpan..





tp kan..sesetengah lelaki lebih suka bila awek sendiri kongkong..rs macam dihargai..macamne tu?
yela..sapai spentot pon..nak suroh ayg*wife pilihkan sediakan..blablabla..lepas tu boleh nak salahkan wife? haishh~


erm..xde le melampau tahap cipan cengini..huhu..



ini betul..sayang2 gak..tapi...erm..lu pk la sendiri...heee~XD




aa...ni aku terasa..:P
cemburu - cemburu kan tanda sayang..kalo xcemburu...tu batu name nyer..kehkeh..tapi bukan cemburu buta ok :P
pempuan lain kol? no hal..xjdi masalah..tapii...yang masalahnye...asal pompuan kol...lari jaoh2..asal pompuan kol..suara haluuuusssssss macam semut..ape tu??so..timbul lah persoalan..
"siapa yang call u" salah sape?? :P
siap call kwn pompuan tu nak carik bukti? haisyh..dear...if u xsalah..i xkan carik pasal tau..dah u buat salah..nak jugak taw pe cerr..


ni..melampau..aku sbgai pompuan salu ingatkan okey :) love family more!!







kadang2..pompuan buat gitu bukan kerne nak control sume...cube pikey +ve.mane taw..sebab si polan ni OVER BOROS,maka si awek/tunang/wife bagi cadangan untuk tolong si polan tu urusan kewangan nya..utamakan pembayaran utang or simpanan kawen terlebih dulu. seterusnya bila dah ada belen baru dia bahagi2kan untuk duit belanja lain2 :) kan bagus tuu..sapa yang untung??si polann jugak..hasyhh~







apa2 pon..bagi aku..cinta memang rasa ingin menguasai

mudah saja sebenarnya…masing2 kena terima pasangan kita adalah seorang individu..dia ada hak dan sempadan utk diri sendiri..xde istilah queen or king control taw..huh~

6 ♥love me =):

Sue said...

Pada saya, tak kira la perempuan ke lelaki, orang yang gila control pasangannya tu lebih sayangkan diri sendiri daripada sayangkan pasangan dia.. Sanggup susahkan pasangan demi kepentingan diri sendiri. Perasaan insecurity tu boleh jadi satu penyakit kalau tak boleh dikawal.. Tapi tatau la. Ni cuma pendapat saya. Tuhan lebih mengetahui.. =)

Hi, salam perkenalan. Saya Sue a.k.a. Suzie Sueweeets sebab saya suka gula-gula (dan juga Razi saya). Hihi.. Lambat pulak kenalkan diri.

Unknown said...

atie...lelaki ni mmg x suke dikongkong..biasa la dia kan konon2x watak pemimpin..tp nak kawal pun, biar dia rs serasi dgn kte & kte juga tak rs dikongkong...tp lps kahwin, mau laki kata

"awk dh jd isteri sy..kena ikut ckp suami" ehehe

Faizal n Fashitah said...

Kamek memang sik suka dikontrol. Memang pantang la nenga Queen Control tok huhu..

missAtiey said...

Suzie Sueweeets~ hey suzie..aty pon ske gula2..tapi aty xswit mcm suzie :)Thanks for sharing darl :)

aahk~betol2..aty pon xske kne control. boleh d control..but... xmo la over2..stakat control ke arah kebaikan.. aty trime :)

n kadang2..kte control pasangan kte sbb die da xtaw pe yang die buat 2 salah..if xcontrol..leh mnjadik2 kan? eyh..no..no..bukan control...tapi tego n ingatkan je.. :)

missAtiey said...

Mia-Ina~ yup.lelaki mmg xske d kongkong.. ermm..tp kan..sesetengah lelaki lebih suka bila awek sendiri kongkong..rs macam dihargai..macamne tu? hihii...

tpi..4 aty..if sesekali ada masa&ketika perlu kot..:P hihi...neway darl..thanks 4 sharing :)

missAtiey said...

Faizal n Fashitah ~ yup boss!! xska hoh..mek pun xska..:)